OAZA ISLAMA

"Meni najbliži od vas bit će o­ni koji imaju najljepši ahlak, koji su skrušeni i koji mire i zbližavaju." (Tirmizi)

18.04.2011.

Ukrasi koje ce Dzibril sa zemlje podici

U smrtnoj bolesti, dolazi melek Dzibril a.s., melek koji je bio zaduzen za dostavljanje objave Poslaniku a.s., pa Muhammed s.a.v.s. ga pita: "O, Dzibrilu, hoces li silaziti na Zemlju poslije moje smrti?" Znaci, Muhammed a.s. pita meleka koji je zaduzen za dostavljanje objave, da li se njegova misija na Zemlji zavrsava zavrsetkom objave, odnosno smrcu Poslanika s.a.w.s.. "Da", odgovori Dzibril.

"
Sici cu na Zemlju deset puta kako bi sa Zemlje podigao deset ukrasa." ""Sta ces podici, Dzibrilu!"

"Prvo sto cu podici sa Zemlje je ljubav iz ljudskih srca."
Ljudi se medjusobno nece voljeti niti ce se uvazavati i svoje odnose ce uredjivati samo na razini medjusobnih interesa.

-"
Drugo, podici cu bereket sa Zemlje." Ljudi ce imati razlicita meterijalna, dunjalucka dobra, ali u tome nece imati bereketa. I mi danas imamo mnogo vise materijalnih dobara nego sto su imali nasi ocevi ili nasi djedovi, nase majke i nene. Ali, u isto vrijeme, u tome sto imamo nemamo bereketa. Isto kao sto nemamo bereketa u vremenu, jer mi danasnji muslimani nemamo vremena jedni za druge. Svi negdje zurimo,a nemamo vremena jedni drugima da pomognemo, odnosno jedni drugima da priteknemo u pomoc.

-"
Trece: Podici cu samilost od rodbine." Rodbina se nece medjusobno paziti, nece se voljeti, nece se uvazavati, nece se obilaziti, pa cak se nece ni poznavati. Stalno cemo se iznova upoznavati onda kada dodjemo na dzenazu jedni drugima. I onda cemo obecavati kako nam se to vise nece desavati, kako cemo mi koji ostajemo u zivotu jedni druge posjecivati i ta obecanja ostaju do sljedece dzenaze.

-"
Cetvrto: "Podici cu stid od zena." Zene se nece plasiti Allaha dz.s. niti ce se plasiti bilo koga od ljudi.

-"
Peto: podici cu darezljivost od bogatasa." Oni koji budu imali imetak, taj imetak nece trositi na Allahovom putu. U mnogim akcijama koje smo mi vodili i vodimo, nisu ucestvovali bogati Bosnjaci, pojedinci i firme. Ne zele da ucestvuju i misle kako taj imetak, kojim ih je Allah iskusao, pripada samo njima i kako samo oni za to imaju zaslugu. Zaboravljaju da ce jednoga dana sve to morati ostaviti. Jer Poslanik s.a.w.s. u hadisu kaze: -"Ti od dunjaluka imas samo ono sto pojedes i prodje kroz tebe." Jer ono sto ne pojedes, sto imas od hrane u zamrzivacima, friziderima, u spajzima, u podrumima, to ne pripada tebi, to pripada drugom... "Ili ono sto obuces pa poderes." To pripada tebi. Ono cak sto oblacis, pa ne poderes, ne pripada tebi, jer ce to opet neko drugi koristiti, -"...ili das trajnu sadaku. To vjecno ostaje." Zaboravljaju da onda kada se odvoji dusa od tijela, da sa sobom nista covjek nece moci da ponese osim svojih dobrih djela, ono sto je dao kao sadaku. Cak gassali, oni koji gasule umrlog, ne dozvoljavaju da na sebi odnese i one haljine u kojima je bio kad je umro. I njih mora ostaviti na dunjaluku, osim sehida koji sa sobom nose odjecu u kojoj su postigli sehadet.

-"
Sesto: Podici cu strpljivost od fukare, strpljivost od siromaha", pa ce pribjegavati onome sto je Allah dz.s. zabranio.

-"
Sedmo: podici cu pravednost od vladara", oni koji ce u predizbornim kampanjama imati silna obecanja, a nakon toga zaboraviti sve sto su obecali.

-"
Osmo: podici cu skrusenost i poboznost od uleme." Od onih koji tumace islam. Mi zivimo u vremenu u kojem mnogi pojedinci tumace islam na razlicite nacine. Ali, vecina njih nisu ubedljivi u svom tumacenju. Zbog toga sto postoji kontradikcija izmedju nasih rijeci i nasih djela.

-"
Deveto: Podici cu Kur'an iz Mushafa." Kako se Kur'an moze podci iz Mushafa? zar nas ulema ne uci da nema sumnje niti u jedan harf, niti u jedan hareket (vokal). Pa kako ce onda Kur'an biti podignut? Ostat ce Kur'an, odnosno Mushaf napisan i nece biti sumnje niti u jedan harf, ali ce sadrzina Kur'ana biti podignuta, jer ce se mnogi Bosnjaci danas hvaliti koliko razlicitih stampi, izdanja Mushafa imaju u svojim regalima i kako su boje Mushafa prilagodili svojim regalima i vitrinama. A u isto vrijeme, na Mushafe je pala prasina i Bosnjaci i Bosnjakinje ih i ne doticu. Znaci, bit ce podignuta sadrzina Kur'ana, jer ljudi nece zivjeti po Kur'anu , po kur'anskim propisima,

-"...
i deseto: podici cu iman iz ljudskih srca", odnosno, ljudska srca ce ostati prazna.

preuzeto: Nezim ef. Halilović - Muderris
18.04.2011.

Počnimo od sebe...

Allahov Poslanik a,s, je rekao; ‘‘Garantujte mi da ćete ostati dosljedni u vršenju obaveza, ja ću vam garantovati Džennet”.


1. Da ćete, kada god govorite, govoriti istinu.
2. Da ćete, kada obećate, to obećanje ispuniti.
3. Da ćete, kada vam se nešto povjeri, taj emanet čuvati.
4. Da ćete ,čuvati svoja stidna mjesta.
5. Da ćete, obarati svoje poglede (nećete gledati u ono što vam je zabranjeno).
6. Da ćete se suzdržavati od uznemiravanja drugih svojim rukama”.
Bilježi ga Imam Ahmed u Musnedu.

Dakle ovdje se radi o promjeni samog sebe, imamo zagarantovan Džennet samo ako ovo ispoštujemo. Jedan pobožnjak je rekao; ”Ako u tome pobjedite, bićete snažniji za buduće izazove. A ako izgubite bitku sa sobom, nećete moći izdržati ostale pobjede”. Kaže uzvišeni u suri Ra’d 11: ”Allah neće izmjeniti jedan narod dok on sam sebe ne izmjeni”.
preuzeto od: Sedin Agić
04.04.2011.

Priča sa egipatskog broda „Salim ekspres“

Čovjek, kojeg je Allah spasio od smrti za vrijeme potonuća egipatskog broda „Salim ekspres“, priča o svojoj supruzi, koja se utopila za vrijeme povratka s hadža. On kaže: „Svi su zapomagali: 'Brod tone!' I ja sam vrisnuo: 'Hajde, ženo, izlazi!' Rekla je: 'Tako mi Allaha, izaći neću sve dok se ne pokrijem kako treba.' Rekao sam: 'Zar je ovo vrijeme pokrivanja!!! Izlazi!! Umrijet ćemo!!!' Rekla je: 'Allaha mi, izaći neću dok se ne pokrijem kako treba. Ako umrem, srest ću Allaha pokorna.'“ Obukla se pristojno i izašla na palubu sa svojim mužem. Kada su se osvjedočili da će se svi utopiti, o vrat mi se objesila i rekla: „Tako ti Allaha, jesi li ti zadovoljan mnome?“ Muž od plača nije mogao odgovoriti, a ona je ponovo upitala: „Jesi li zadovoljan mnome?“ I dalje je plakao, a ona je insistirala: „Želim da to čujem!“ Onda je on rekao: „Tako mi Allaha, zadovoljan sam tobom.“ Mlada supruga je plačući izgovarala: „Ešhedu en la ilahe illellah, ve ešhedu enne Muhammeden 'abduhu ve resuluhu.“ Šehadet je izgovarala sve dok se nije utopila. Allahu ekber! Njezin muž je uplakan rekao: „Molim Uzvišenog Allaha da me s njome sastavi u džennetskim prostranstvima.“

23.03.2011.

Umro uceci Kur'an

"Želim napomenuti da sam odgajan u pobožnoj porodici, koja se, u pravom smislu te riječi, pridržavala vjere, počevši od hidžaba mojih sestara do islamskih svečanosti. Članovi moje porodice su noći provodili u ibadetu, ali ja sam bio tvrdoglav. Željeli su me dovesti u red, ali sam bio tvrdoglav i uporan,jer je i njihova metoda bila zasnovana na inatu. Inat je jedina stvar u kojoj niko nije iznad mene. Ali kakva je priča o mom pokajanju?" Poslušajte njegovu čudnu priču: Već sam naglasio da mi je porodica pobožna. Imam sestru ljekarku, udatu za inžinjera, koji je, poput nas, bio pobožan. I njegova porodica je bila takva. Njegov starji brat je radio kao kardiolog, imao 36 godina. Bio je poput meleka: svijetlog lica, visokog stasa, podignutog čela, nježnog osmjeha, skoro da nije razdvajao usne. Imao je čvrst korak i činio je dobro.12 godina nije propustio namaz u džematu. Poznavale su ga sve udovice, siročad, siromasi, potrebni, i odrasli i mali. Jednog avgustkog dana 2001.god. ležao sam drijemajuć na svome krevetu, kad sam čuo glasnika kako objavljuje smrt tog i tog doktora. Pomislio sam da sanjam, da su to noćne more. Ustao sam i sjeo siguran da je ono što sam čuo noćna mora. Nakon nekoliko trenutaka, neko je pokucao na vrata. Osjetio sam uznemirenje. Ušao je brat, na licu su mu se vidjeli tragovi tuge. Uvjerio sam se da nisu upitanju snovi. Nisam mogao ustati, ni pomjeriti se. Upitao sam ga kako se to desilo. "Putovao je za Kairo. Bojao se voziti automobil, jer je relativno mlad vozač. Bojao se da nekog ne udari. Autobus je udario u vozilo koje je stajalo pored puta, i on je, sa još 40 osoba, preselio.“ Dženaza je bila ogromna i po islamskim propisima. Svi su se molili za njega. Dok su išli prema groblju, mnogi ljudi su se pitali čija je dženaza na kojoj su se jasno čuli plač i jecaj. Stao sam ispred njegovog groba, pogledao u njega i rekao: “Bože, zar je umro? Zar mi se više se više nikad neće nasmijati pri susretu?“ Počeo sam plakati. Važno je napomenuti da je u trenutku smrti učio Kur'an. Njegov običaj je bio da tokom putovanja, umjesto video kasete, sluša Kur'an. Jedna od preživjelih priča: “Moju pažnju je privukao prosjedi mladić. Njegov izgled je izazivao poštovanje i ugled. Oborio je pogled smijući se. Kad smo krenuli, vozač je pustio kasetu s muzikom, ali mu se mladić obratio: 'Ako već hoćeš da nešto slušaš, pusti kasetu s Kur'anom.' Vozač mu je rekao da nema takvih kaseta, a mladić mu je kazao da će on učiti Kur'an. Imao je lijep glas. Slušala sam ga, bio je divan. Neprestano je učio Kur'an, sve do trenutka udara. Tada je prestao i ja sam primjetila da je mrtav. Plakala sam i molila Allaha za njega. Čvrsto sam odlučila otići na saučešće porodici i kazati im sve ovo pored rana koje imaju.“ Došlo je vrijeme da se zapitam šta ću proučiti kad mi dođe smrt. Kada je kćerka ovog čovjeka, koja je imala 12 godina, pitala oca šta želi i za šta moli svog Gospodara, on je rekao: “Molim Ga da umrem mlad.“ Upitan za razlog rekao je: “Da bih imao manje grijeha“ Živio je radi da've. Umro je pozivajući Allahu blago i lijepim savjetom. Krenuo je na Kardiološki institut kako bi volontirao i radio na Allahovom putu. Njegova smrt je bila uzrok moje upute. Ne klanjam ni jedan namaz u kojem ne molim Allaha za njega želeći da i on ima dobrih djela, jer je bio uzrok da počnem klanjati u džematu. Učim Kur'an, čitam knjige o Poslanikovom sunnetu i siri i provodim naučeno u djelo. Klanjam noćni namaz, održavam rodbinske veze, družim se s bogobojaznim, pozivam Allahu i žudim za šehadetom. Pogledajte početak moje priče. Bio sam blizak idolima, a sada sam bliži Allahu. Imam svoju ličnost i ponos. Svakodnevno povećavam snagu. Shvatio sam da vjernik može samo napredovati, u suprotno nazaduje. Molim Allaha da sam vam prenijo ovo značenje ili poziv Svevišnjeg, znajući da On ne ostavlja nijednog od svojih robova, niti mu uskraćuje pokajanje dok sam ne izgubi nadu i padne u očaj. Zato, nemojte gubiti nadu i ne ostavljajte, u svom srcu, mjesta za očajanje. Namaz je spona između čovjeka i Gospodara, zbog toga nikada nemojte prekidati tu vezu. Činite puno istigfara i pokajanja, jer je Poslanik, s.a.v.s., dnevno molio za oprost više od stotinu puta. Znjte da Allah neće promjeniti stanje jednog naroda dok taj narod ne promjeni sebe. Najveća bolest koja pogađa srce ja vezivanje za ovaj svijet i strah od smrti. Nemojte zaboraviti braću mudžahide na svim mjestima. Molite se za njih, jer je Allah obećao da će prihvatiti dovu onih kojima je nepravda nanesena: “Tako Mi Mog dostojanstva i veličine, pomoći ću te, pa makar i nakon nekog vremena.“ Neka vas Allah nagradi i uputi na Pravi put. Izvor: "Otvorili su dušu i srce", Autor: Amr Halid

18.03.2011.

15 razloga zašto ne smijemo gubiti vrijeme

Svi znamo da je loše gubiti vrijeme. Shvatamo da vrijeme koje se potroši na trivijalne i bespotrebne stvari čini nas lijenim i neproduktivnim. Kako bilo, mnogi od nas ne uspjevaju da uvide dugotrajne konsekvence i posljedice gubljenja vremena, kako na ovom tako i na budućem svijetu. 

U sljedećim pasusima spomenut ćemo mudre izreke i stavove islamskih učenjaka koji će nam pomoći da više cijenimo naše vrijeme.

 1.     Vrijeme se ne može vratiti. Kada god prođe djelić vremena on se nikada više neće moći vratiti niti nadoknaditi. Imam Ibn Dževzi r.a. je kazao: „Čovjekovo disanje su njegovi koraci ka smrti!“ Imam Šafi r.a. je volio reći: „Vrijeme je kao sablja! Pokori je mudro, prije nego te sasječe!“ Ovim je htio reći da ukoliko čovjek ne iskoristi mudro vrijeme, vrijeme će ga proći i naći će se u velikim problemima.

 2.     Kutije su zapečaćene. Učitelji često vrijeme porede sa kutijama: svaki sat je poput kutije koja se zapečati i stavi na policu. Na Sudnjem danu, ove kutije, (24 kutije na dan) će se otvoriti i njihov sadržaj će nam biti pokazan. Ukoliko svaki sat našeg dnevnog života ispunimo dobrim djelima mi smo od sretnih. Ukoliko pak, ove kutije popunimo sa besposlicama i grijesima, biti ćemo tužni kada vidimo sadržaj ovih kutija na sudnjem danu. Kada se kutije zapečate na kraju dana, jedini Allah ima ključeve koji će ih otvoriti na Sudnjem danu.

 3.     Najvrednije što čovjek ima je sam život. Jedan islamski autoritet je imao običaj svoje studente napominjati: „Vrijeme nije samo novac. Ono je puno skuplje od zlata, dijamanata i dragulja. Vrijeme je sami život!“ Hasan el-Basri r.a. je rekao: „O sine Ademov! Ti nisi ništa drugo do skup dana. Kada prođe jedan dan prođe i dio tebe.“ Da li sebi možemo priuštiti da dio svojih tijela i svojih duša izgubimo i pošaljemo u Džehennem trateći svoje vrijeme na besposlice i islamom zabranjene stvari.

 4.     Odgovornost za mladost i život. Svi mi ćemo biti pitani na Sudnjem danu za našu mladost i naš život – kako smo proveli vrijeme u njima. Poslanik a.s. nas upozorava: „Čovjekove noge se neće pomaketi na Sudnjem danu dok ne odgovori na sljedeća četiri pitanja: Kako je proveo svoj život? U čemu je proživio svoju mladost? Imetak: kako ga je stekao i kako ga je potrošio? Znanje, šta je znao i da li je po njemu postupao?“ (Bezzar i Taberani)

 5.     Bolje je biti škrt sa gubljenjem vremena. Hasan el-Basri r.a. jedan od naistaknutijih tabiina je rekao: „Živio sam sa ljudima (ashabima) koji su više bili škrti sa svojim vremenom nego što ste vi ljudi škrti sa svojim novcem!“

 6.     Besposlenost: znak Allahova nezadovoljstva sa čovjekom. Imam Ibn Kajjim r.a. je rekao: „Jedan od znakova da nekog čovjeka Allah ne voli i da sa njim nije zadovoljan je da on ili ona trate svoje vrijeme.“ Allah dozvoljava osobi koja je nemarna spram Njegove Poruke da se upusti u poslove u kojima nema nikakve koristi i u kojima je šteta.

 7.     Nepoštivanje vremena. Čestiti muslimani koji su živjeli prije nas, su smatrali nepoštivanjem vremena ukoliko bi proveli dan a da ne učine neko dobro svojoj zajednici i društvu ili samim sebi. Jedan časni prethodnik je rekao: „Ni sa čim nisam nezadovoljan kao sa danom u kome se moja dobra djela nisu povečala.“

 8.     Nemar i lijenost su opasni! Mi nismo sigurni dali ćemo živjeti i sutra da bi učinili neko dobro djelo. Čak ako i budemo živjeli sutra, da li možemo biti sigurni da ćemo biti u stanju  da učinimo išta dobro. Zašto ostavljati neko dobro djelo u ambis neizvjesnosti? Ukoliko danas budemo nemarni i lijeni, šta je to što će nas motivirati da sutra uradimo nešta produktivno?!

 9.     Gubljenje vremena je nezahvalnost na Allahovim blagodatima. Slobodno vrijeme je Allahova blagodat koju mi danas veoma malo cijenimo. Allahov Poslanik a.s. nas opominje: „Dvije blagodati koje ljudi loše iskorištavaju su: dobro zdravlje i slobodno vrijeme.“ (Buhari)

 10. Izgubljeno vrijeme – izgubljeni rahatluk. Neki istaknuti islamski učenjaci su govorili da ljudi koji troše svoje vrijeme u neproduktivne i bezvrijedne aktivnosti lahko će izgubiti mir i smirenost iz svojih srca. Ljudi koji budu gubili vrijeme, lakše će biti pritisnuti radnim obavezama i zadacima na koje uvijek kasne tako da će rijetko imati vremena za svoju porodicu, za spominjanje Allaha, i traženja smiraja i rahatluka u životu.

 11. Spreman za sutra? Podsjetimo se jednog hadisa koji su muslimani uzeli za moto svojih života: „Radi za ovaj svijet kao da ćeš vječno na njemu živjeti, a radi za ahiret kao da ćeš sutra umrijeti.“

 12. Produktivnost ne treba da umre sa našom smrću. Nikada ne smijemo propustiti priliku da učinimo dobro djelo, pa makar da svijet propada. Od nas se traži da uvijek budemo produktivni i optimisti pa čak i u vremenima kriza i haosa.  Poslanik a.s. je rekao: „Ako neko od vas bude imao sadnicu u ruci i vidi da nastupa Sudnji dan, neka je zasadi, prije nego Sudnji dan nastupi!“

 13. Zadobijanje Allahovog zadovoljstva. Vrijeme je emanet od Allaha, i naša dužnost je da ga koristimo da na način sa kojim će Allah biti zadovoljan. Svi znamo kako je teško i sramno da se suočimo sa nekim, naprimjer roditeljima ili učiteljem, čije smo povjerenje i instrukcije iznevjerili.  Kako čemo se sresti sa Allahom ako iznevjerimo Njegovo povjerenje?

 14. Biti produktivan je sunnet Allahova Poslanika a.s. na koji je svima ukazivao. Allahov Poslanik a.s. kaže: „Svakog dana, za svaku kost u svome tijelu čovjek je dužan podijeliti sadaku. Mirenje dvojice braće je sadaka, pomaganje nekome da podigne svoj teret je sadaka, svaki korak ka namazu je sadaka, i svako uklanjanje prepreke sa puta je sadaka.“ (Buharija i Muslim)

 15.  Poslanikovo a.s. raspoređivanje vremena. Allahov Poslanik a.s. je svoj dan obično dijelio na sljedeći način: jedan dio za svoju porodicu, drugi dio za ibadet i treći dio za lične i društvene aktivnosti (većinu ovog vremena bi provodio u rješavanju ljudskih problema, educirajuči i podstičući svoju zajednicu)

 

 

18.03.2011.

ZAŠTO NAM SE DOVE NE PRIMAJU???

Ibrahim ibn Edhem je jedne prilike okupio stanovnike Basre, pa su mu rekli: ''Mi stalno upućujemo dove, ali ih Allah dz.s. ne prima. Šta je uzrok tome?'' Odgovorio im je: ''Spoznali ste Allaha, ali Njegovo pravo niste ispunili,- tvrdite da volite Poslanika, s.a.v.s., a njegov sunnet ne slijedite,- čitate Kur'an, a po njemu ne radite, -jedete iz Allahovog obilja, a ne zahvaljujete Mu, -kažete da vam je šejtan neprijatelj, a slijedite ga, -govorite da je Džennet istina, a za njega ne radite,- govorite da je Vatra istina, a od nje ne bježite,-govorite da je smrt istina, a za nju se ne pripremate, -tuđe mahane istražujete, a svoje zaboravljate,- mrtve ukopavate, a pouku ne uzimate.''

11.03.2011.

Dnevni Avaz: Predsjednik RS opet pokazao svoje pravo lice: Dodik najavio hapšenje Ganića i Divjaka

Predsjednik RS opet pokazao svoje pravo lice: Dodik najavio hapšenje Ganića i
Divjaka
===================================================
A. Šišić on 11.03.2011.

BiH nije država, već ikebana, što je potvrđeno i odlaskom ministra vanjskih
poslova Svena Alkalaja da brani Divjaka, navodi Dodik

Predsjednik RS Milorad Dodik jučer je izjavio kako očekuje da će „policija
ovog entiteta uhapsiti Ejupa Ganića i Jovana Divjaka prilikom njihovog prvog
stupanja na teritoriju RS“.
Akcioni plan
Dodik je na vanrednoj konferencije za novinare u Banjoj Luci poručio kako
očekuje da policija RS uhapsi „svakoga ko je optužen i proslijedi ga
organima Srbije na procesuiranje“.
- Ja to tražim od policije i tražim da naprave poseban plan za takvu akciju.
Tražit ću od parlamenta RS da to sve institucionalizujemo kroz zaključke
Narodne skupštine - rekao je Dodik.
On je u tom smislu i najavio vanrednu sjednicu NSRS.
- Na toj sjednici otvorit ćemo sva ta pitanja, a visoki predstavnik nakon
svega za nas ne predstavlja nikakav autoritet. Ovo je podaništvo, sluganstvo i
navijačka politika za Bošnjake - rekao je Dodik.
Za „harangu protiv Srba“ optužio je dopisnike federalnih medija iz RS.
Alkalaj nepoželjan
- Ovo što smo vidjeli kao harangu, nije odbrana samo Divjaka nego zločina u
Dobrovoljačkoj. Brani se zločin, kao što se brani u „Tuzlanskoj koloni“,
u logorima u Sarajevu, kao što se
brani Dudakovićev zločin - izjavio je Dodik.
Na kraju je zaključio da BiH nije država, već „ikebana“, što je, kako
je rekao, „potvrđeno i odlaskom ministra vanjskih poslova Svena Alkalaja da
brani Divjaka bez ikakvog
zajedničkog stava“.
„Odnijet ćemo RS iz BiH“
Dodik je rekao i da bi bilo najbolje „Bošnjake trajno osloboditi prisustva
Srba iz RS u BiH“.
- Ali, to neće podrazumijevati da se pokupimo i odemo. Mi ćemo odnijeti RS,
ja sam uvjeren u tu misiju i kao čovjek ću se boriti za realizaciju te misije.
Možda još nije vrijeme za to, ali duboko vjerujem da će se jednog dana
desiti i da je to najbolje i za Bošnjake, a pogotovo za nas iz RS dodao je
Dodik.
Bosna nije uništiva kategorija, a ničija nije do zore sjala pa neče ni tvoja vjeruj mi!
Ovaj naš laktaški vožd opet se aktivno lakta. Kažem naš jer u dnu duše i on voli Bosnu, a RS ga interesuje samo zbog novca. Laktaški vožd razumije samo jezik novca i računa da osiromašeni Bošnjaci nemaju više motiva ni računa da brane Bosnu. E grdno se prevario. Bosna je neuništiva kategorija, koja se ne brani iz interesa niti se za njenu odbranu traži naknada. Moja je Bosna i Kozarac i Ferhadija đamija koja je njemu trn u oku, moja je Kozara i svaki kamen Trebinja obasjan Suncem. Pa nek zna, dok je god i posljednjeg Bošnjačkog grla ovdje, nema nikakvog odnošenja dijela Bosne, može samo sebe i svoju ergelu potrpati u traktor i pravac Srbija. Ali neče to on, Bosna je ipak i za njega BOSNA!

Noviji postovi | Stariji postovi

OAZA ISLAMA
<< 01/2012 >>
nedponutosricetpetsub
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031


PLAYLIST

SAHAT:

HADIS DANA:

I made this widget at MyFlashFetish.com.


LINKOVI:

HIKAJA DANA:
OGRADA

Jedan djecak imao je losu narav. Njegov otac mu je dao torbu sa ekserima, rekavsi mu da kada god se rasrdi zakuca ekser u ogradu. Prvi dan djecak je zabio 37 eksera. Broj zabijenih eksera se postepeno smanjivao. Djecak je shvatio da je lakse kontrolirati narav nego zakucavati eksere u ogradu.

Napokon je dosao dan kada se djecak nije ni jednom razljutio. Kada se pohvalio ocu , on mu je rekao da svakog dana kad uspije da se suzdrzi izvadi po jedan ekser iz ograde. Dani su prolazili i djecak je mogao reci ocu da je izvadio sve eksere. Otac ga tad uze za ruku i odvede do ograde. Onda mu rece:

„Dobro si ucinio, sine moj, ali pogledaj te rupe u ogradi. Ograda nikada nece biti ista. Kada u ljutnji kazes rijeci, one ostavljaju oziljak bas kao i ove rupe u ogradi. Mozes zabosti noz u covjeka i izvuci ga. Koliko god puta nakon toga kazes da ti je zao, rane ipak ostaju. Rana koju nanose rijeci isto je tako bolna kao i fizicka. Prijatelji su blago. Oni ce te razveseliti, saslusati, ohrabriti i podrzati u uspjehu, uvijek su tu da ti otvore srce. Pokazi svojim prijateljima da ti je stalo do njih.“

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
68117

Powered by Blogger.ba